16 Ağustos 2013 Cuma

İyi ki doğduk biz!

 

 Beraber ilk doğumgünümüzden karelerle karşınızdayız...

 Açık havada doğumgünümüz çok keyifli idi

 Eylem halam, Yılmaz eniştem ve ben

 Babaannem, Ayfer halam ve ben

 Dedemiz!

Doğumgünü masasında mavi şirinler ve gerçek şirinler, şirineler vardı :-)

 Yaşar eniştem ve ben...

 Anneannem ve ben...

 İyi ki doğduk biz!



 Balonlarrrr, beniiiiim!

 Balonları ablamdan alacağım, hiç merak etmeyin...


 İpek balonu
 Gelinliğimi anneannem dikti. İlk defa Tırtıl'daki doğumgünümde giydim.

 Pasta isteriz!

 Ablamın arkadaşları ile oynamak çok eğlenceliymiş

 Bütün kızlar toplandık

 Pastayı parmaklama faslı

 Öğretmenim canım benim...

 Kreşimizin anneannesi!

 
Anneannem ve biz
 
 
 
Noyan dayıııııı!
 


 
  Minik uğurböceğim kardeşime asıl doğduğu gün de minik bir kutlama yapmayı ihmal etmedik.


1 yorum:

Unknown dedi ki...

iyi ki doğmuşsunuz tatlı bızdıklar