16 Mart 2013 Cumartesi

İki kardeş altıncı, yedinci ve sekizinci aylarımız


Biz artık ayrılmaz kardeşler olduk. Her sabah yatakta bir saat oynuyoruz. Bütün gün ayrı kaldığımızdan bazen uyku saatinde beraber vakit geçirip uykumuzu unutuyoruz, sonra aynı zamanda uyuyoruz.
Her ne kadar Bahar sık sık uyansa da geceleri, en azından gece uykuya geçiş saatimiz aynı.  Evde İpek ne yaparsa Bahar da onu izlemek istiyor. Bahar'ı en çok İpek güldürebiliyor.
Onun da güldüremediği zamanlarda en büyük silahım çığlık. Kesintisiz bir çığlık atarsam susmam için mecburen yanıma geliyorlar.
Hatta nerede ise beraber hastalanıyoruz diyebiliriz. Bahar'ın kırk dereceye varan ateşi gibi ateşlenmedimse de aynı zamanlarda kulak ağrısından uyuyamadığım geceler oldu. İlkbahar gelsin istiyoruz!

Bahar'dan ilk cümle:
Abba deee

İpek'in büyüdüğünün habercisi:
Boyum uzadığı için heryere yetişebildiğimde heyecanlanan ve çok sevinen babama gayet kayıtsız tepki verebiliyorum: Niye bu kadar sevindin ki? Bunun ne önemi var ki?
Bahar her eline kağıt peçete aldığında babam 2 yaşında burnuma peçete sokmamı anlatıp duruyor, en sonunda dayanamadım: Baba sen de hep aynı konuyu açıp duruyorsun!

Bahar'a taktığımız isimler:
Fok balığı (torba uyku tulumu onu fok balığı yapıyor gerçekten de) Isırganotu (iki dişi çıktı, aman dikkat!), Kurufasülye, nohut (halen gaz sorunumuz oluyor ne yazık ki :-(), fırtına (bunu anlatamayız görmeniz lazım :-))

Şimdi de bolca resim:


İyi ki doğdun baba! 

Kararlıyım, müzik çaları çalıştıracağım 

 Biri bana mı seslendi?
 
Kostüm partimize hoşgeldiniz! 

İki dişim var 

Fotoğraf çekmeyi bırakıp bana yemek verseniz, çok acıkdım... 

Gönül ablamla sabah sohbeti... 

Teknolojiyi yakından takip ediyorum 

Ben de oyuncağım, benimle de oynayın... 


 
Kimse gelmedi, ortalığı karıştırayım bari, o zaman kesin gelirler.
 
 Biri elimi tutsa diye elim havada bekliyorum, öyle çok huzurlu uyuyorum...
 
 Tavuk kardeş ötsene
 Ablama tam gelmeyince Pepe şapkası benim oldu
 
Merabaaa 


Annesinin kızları 


Bu biberi neresinden yemeye başlasam?
 
 
Buzul çağı başladı.. çok eğlenceli rahatsız etmeyin.

Emekleme çalışmalarına ara verip biraz poz vereyim 

Anneannem ve ben 

Bu tencere niye boş bakalım? 

Tavuk kardeşle sepete tünedik 


Gönül ablamız ve biz 

 Sabah mahmurları
 
Halam beni oyalamak için evdeki bütün oyuncaklardan sıkıldığım için bu paketi buldu! 

Kulak ağrısı bu sene de peşimi bırakmadı. Ilık havlu ile rahatlamaya çalışıyorum... 

 Kucağa almazsanız almayın, ben artık kendim gezebiliyorum, yaşasın özgürlük!
 
Babaannem ve ben
 
Kardeş kardeş uyuyoruz...
 
 
Merhabaaa
 
 Kızarım haaa
 

Babasının kızları 

Merhaba Şirin, ben de bebek şirin...

Eee, işte böyleee... 

Yılbaşı geyiği 

 Babaannem, dedem ve biz
 
Anneannem bu cici elbiseyi ablama dikmiş o bebekken, bana da yakıştı di mi?

 Arkadaşlarımla tiyatroda
 
 Vapur keyfi...
 
 Çiçek dikmek çok zevkliymiş...
 
 Galata Kulesi hatırası
 
Biberin sapını yemek daha eğlenceli
 

 Babam ve ben
 
 Beni gezdirirseniz uslu uslu otururum
 

Mutluluğun resimleri...
 
 Yoğurtçu parkı pek eğlenceli bir yermiş...
 
 İyi ki geldin yeni yıl!
 
 Öğretmenlerime Öğretmenler Günü hediyem resimler. Benzetebilmiş miyim?

Çok ateşlendiğim için bütün haftasonunu suratım asık geçirmiştim ama güldüğüm tek anı görüntülemeyi başarmışlar

Hiç yorum yok: