10 Ocak 2013 Perşembe

İki kardeş dördüncü ve beşinci aylarımız


Hepinize yine uzunca bir aradan sonra merhaba. Biliyorsunuz editörümüz blogumuzu çok sık güncelleyemiyor. Ama en sonunda baskılara dayanamadı da en azından iki kardeş dördüncü ve beşinci aylarımızı da ekledi.
Bu arada ben burada anlatılabilecek bir sürü şey yapar ve söylerken editörümüz hepsini not almayı unuttuğu için pek azını aktarabiliyoruz. İşte bazıları:

Kardeşim doğdundan beri evde şşşşt'ların sayısında çook ciddi bir artış oldu. Şşşt İpek sessiz ol, şşşt İpek ona dokunma, şşşt İpek kirli kıyafetini çıkar, şşşt İpek ellerini yıka.... En sonunda dayanamadım:
-Hep hışıt hep hışıt olmaz ki!

Bu sıkıcı duruma arada da şöyle tepki veriyorum:
-Of ya püf ya çuf ya!

Dışarıda gittiğimiz şu değişik tuvaletlerden bir evde de görünce çok şaşırdım:
-Aaaa anne bak burada da delikli tuvalet var

İngilizce öğrenme çalışmalarım çok eğlenceli geçmiyor. Ayrıca niye öğrenmem gerekiyor anlayabilmiş de değilim. Annem bize ingilizce öğreten Karen'ın çok az Türkçe bildiğini söyleyince aklıma dahiyane bir fikir geldi:
-O bize İngilizce öğretmekle uğraşmasın, ben ona Türkçe öğretirim.

Ev halkının herşeyi kendi kendime yapmamı istemelerinden çok sıkıldım. Ben binbir güçlükle bütün ihtiyaçlarımı kendim karşılamaya çalışırken, yediği önünde yemediği arkasında oturup, kucakta gezdirilip duran minik kardeşime bir isim taktım:
-Bahar majesteleri

Bahar'ın isimlerinden bahsetmişken, sürekli şakıdığı için Kanarya, herşeye dahil olmak istediği için muhtar, herşeyi yakaladığı için kanca gibi isimler de kullandığımızı unutmayalım.

Peki ben kardeşimi nasıl mı seviyorum:
-Auroram, prensesim, ponyom, tinkerbelim, cindrellam...

Sabah sabah uyandığımda gözlerimden akan yaşlardan hasta olduğumu düşünüp telaşlanan babama durumu açıkladım:
-Bişey yok bişey yok, Bahar'la gurur duydum ondan gözüm yaşardı

Gözyaşarması demişken geçen annemin yine gözlerinin dolmasına neden olduğumu itiraf etmeliyim. Nasıl mı? Gittim ona sımsıkı sarıldım veee:
-Anne beni doğurduğun için teşekkür ederim!!!


Haftasonu ödevim olan "tırtılın oluşumunu araştırınız" ile ilgili annem kitapları karıştırırken, onu bu gereksiz çabadan vazgeçirmek gerektiğini farkettim ve dedim ki:
-Anne araştırmamıza gerek yok ben biliyorum sana da anlatayım. Jülide öğretmen kreşimizi kurduğunda Tırtıl oluştu ve şimdi de gelişiyor.



 Dayım ve ben

 Miskin hayvan Sid'i taklit ederken: bıy bıy bıy bıy


 Külkedisinin baloya gittiği at arabası güzel mi?

 Nuray hala ve ben

 Çok şık oldum

 Baleye başladım

 Doğa ve ben

 Peki ben şık olmuş muyum?

 İyi ki doğdun Noyan dayııııı!!!!

 Güzel yaz günlerinde, gezmelerde...

 Ev ödevim olan palyaço yapımı ile ilgili babamla epey uğraştık ve çoook eğlendik.


 Anneanneme misafirliğe gittim.

 Bayram hatırası

 Kuzey, Buğra dayı ve ben

 Bu çocuklar nereye bakıyor?

Kralların, kraliçelerin şatosunu görmek istiyorum diye tutturunca babam beni Ayasofya'ya götürdü

Bu yaz tatilde o kadar çok eğlendim ki yanaklarımda kelebekler belirdi


 Bremen mızıkacıları

 Babalarının kızları

 Tinkerbelli İpek

 Şirineler

 Merhabaaa

 Şakacıktan da olsa tatil doğumgünüm...

 Hep yüzmedik arada da parka gittik

 Yine ben, merhabaaaa

 Tatilde vakit nasıl geçti anlamadım, bara gittim, masa tenisi oynadım, çok eğlendim çoook

 Dondurmam gaymak...
 Havuz keyfi

 Tatilde sabahın köründe kalkmama ve bütün gün çok yorulmama rağmen, mini discoyu hiiiç kaçırmadım, giydim kıyafetlerimi sahneye çıktım, yetti mi yetmedi, odaya dönünce bilgisayarla bile oynadım. Tatil bu, her istediğimi yaparım!

 Daha mı neler yaptım, top peşinde koştum, ata bindiiim.

 Özceler de bizi ziyarete geldiler

Tatilde de yine her zamanki gibi en zevk aldığım işi yani resim yapmayı ihmal etmedim



 Hey zebra ne tesadüf, aynı giyinmişiz!

Hayvanat bahçesi çok eğlenceliydi, Bambi'yi besledim, timsahları taklit ettim, köpekbalıkları ile heyecanlandım, devekuşları ile eğlendim...

Hey cüce, diğer altı arkadaş nerede?


 Babam ve ben

 Anneannem ve ben

 Tadı güzel midir yesem mi acaba bu yumruğu?
Hım fena değilmiş...

 Annem ve ben



 Bütün kızlar toplandık

 Ayfer halam ve ben

 Sonbaharın son güzel günlerinden birinde piknik keyfinde

Piknikte meşepalamutu topladık

Hiç yorum yok: