12 Kasım 2012 Pazartesi

İki kardeş ikinci ve üçüncü aylarımız

 
Uzunca bir aradan sonra merhaba. Aslında yazacak çok şey birikti ama resimler de biriktiği için az sözümüz çok resmimiz var. Merak etmeyin, editörümüz iki çocuklu hayatın temposuna biraz daha alışsın, devamı gelecek!
 
 
Ceeee!!!

 
 Babamız ve biz

 Annemin kıyafetlerini giyme oyunu çok zevkli

 Gülelim eğlenelim
 

 Dayımla okuma saati
 
 İyi ki doğdun anne!
 
 Yer yatağında uyumak çok keyifliymiş
 

 Amasra hatırası
 
 Amasra'da denize girdim
 

 Amasra'da balık yedim
 
 

Amasra'da aile hatırası
 

 Bakmayın böyle güldüğüme, bu fotoğraf çekildikten yaklaşık on dakika sonra öyle bir kıyamet kopardım ki Amasra gezimiz annem, babam ve ablam için biraz yorucu bitmiş oldu. O gün bugündür bana arada cadı derler...
 
 
 Hep gülecek değilim ya...

Şirineler ve bebek şirin
 
 
 Bayram şekerleri!
 
 Anneannemizle bayramlaştık...
 

 Yurdagül teyzemizle de bayramlaştık...
 

 Çok nadir de olsa anakucağında uyuduğum olmuştur...

 Kuşları besliyoruz...
 
 Yurdagül teyzemin havuzlu evi!
 

 Babaannemiz ve biz...
 
 Annem ve kardeşim güzel çıkmış di mi? Bu fotoğrafı ben çektim...

 Ben bu koltuğa nasıl sığıyormuşum acaba?
 

 Yaz aylarının bunaltıcı günlerinden birinde uyumaya çalışırken...

 Uyuyamadığımda annemin kucağında uykuya dalmışken...

 

 
 Anneme ve babama evlilik yıldönümü hediyem...

Ne saç kurutma makinası, ne elektrikli süpürge, ne kolik cd'si, en güzel gaz sancısı dindirici ses Noyan dayımın ablama hediye ettiği Galatasaray saatinin müziği: Gerçekleri tarih yazar, tarihi de Galatasaray, bu arada sakinleşir Bahar...

 Kırkım çıktı, ablamı kreşten almaya gittim.
 
 Açık havada böyle gezmek ne güzelmiş...
 

 Hüseyin abi ve Emel ablamın aldığı masalcı ayıcık hediyesine annem ve babam en az benim kadar sevindiler. Neden acaba?
 
 
Biz Şirine'leriz!
 
 
 Tırtıllar sinemada
 

 Yaz aylarının keyifli yüzme dersleri
 

 Ama jimnastik daha keyifli...
 

 Öykü ile anneannemin evinde çok eğleniyoruz.

 

 
Kardeş kardeş gezmeye çıktık
 
 
Yaşasın kardeşlik!
 


1 yorum:

Özlem Kizir dedi ki...

Bahar ne çabuk büyümüşsün sen merhaba tanışalım ben İpek'in teyzesigiliyim bu durumda teyzesigilin oluyorum. Yakında yine sizi görmeye gelicem minik tatlı cadılar. öpüyorum yanaklarınızdan...