29 Haziran 2012 Cuma

Bahar Devrim'den sevgilerle!


Size bir müjdem var. Kardeşim doğdu. İsmini Bahar Devrim koyduk. Ben Bahar Bahar demeyi tercih ediyorum aslında. Paylaşımlarımızın bir ilki olsun diye bu blogu paylaşmaya karar verdik. Bundan sonra İpek Emek ve Bahar Devrim'in cimcimeliklerini birarada okuyup görebileceksiniz. Bir cimcimenin nesi var, iki cimcimenin sesi var :-) Şaka yapmıyorum gerçekten de öyle. Kardeşim çok yaygaracı. Karnı acıkınca, altı kirlenince, yatmaktan sıkılınca yaygarayı koparıyor. Ben de kimi zaman basıyorum çığlığı, böylece bizim evde çok sesli çok gürültülü çocuk korosu başlıyor konsere. Konser demişken kardeşim için bestelediğimiz şarkının sözlerini yazayım size:

Bahar'ın karnında gazlar varmış
İpek onları kovalarmış
Gidin bakalım kötü gazlar
Kardeşimi üzmeyin

Bahar'ın uykuları kaçmış
İpek onları yakalarmış
Gelin bakalım uykular
Kardeşim büyüyecek


İşte geçtimiz aylardan kareler...


Ceee!



Dört kişilik ailemizin ilk saatleri.  Kardeşim bana mini fare kıyafeti getirdi


Bahar'a İpek'den hoşgeldin kartı



Ablamın Jülide Öğretmeninin bana hediyesi.


Uyuyorum


Yine uyuyorum, uyuyup da büyüyeceğim


Hastanede ilk gün



Banyo sonrası




 İki kardeş resmimiz

 Rahşan ve Oya ile faaliyet yaparken

 İpek ve İrem melekleri

 Annem ve ben

 Babam ve ben

 Babam ve biz

 Babam ve biz

 Annem ve biz

Doktor yolcusuyum...


Çok ilginç bir hikaye, merakla dinliyorum

 Bir ses ver bakalım kardeşim, seni dinliyorum

 İpek sahnelerde

 Kadıköy sokaklarında geziyorum

 Soda da olmasa bu sıcaklar hiç çekilmez

Trenle yolculuk çok keyifli 

 Tren gelir hoş gelir...

Haydarpaşa'dan tren sesi eksilmesin...

Babam, ben, bir de Haydarpaşa... 



Bir Haydarpaşa hatırası. 20 yıl sonra da burada fotoğraf çektirebilsem...


Babam ve ben

 Annem ve ben

 Beylerbeyi Sarayı'nın merdivenleri çok eğlenceliymiş

 Bambi'nin babasının sarayda ne işi var acaba?

Peri prenses elbisemi unutmuşum ama olsun balkabağı arabam var ya 


 Çarpışan arabayı sürmeyi çok sevdim ama ilk çarpmadan sonra hemen inmek istedim. Nedenini sonra babama gizlice açıkladım, araba kırıldı sanmıştım...

Güvercin gel ye bakalım şunları bak yoksa ben gelip tek tek yedireceğim



Bu şirineyi tanıdınız mı?



Süslü şirin



Şirine


Mutlu şirin


Şirin ve ben 


23 Nisan kutlu olsun!



Bahar geldi yaşasın!


İdil ve ben moda sahillerinde geziyoruz...





Van Gogh resimleri ve ayçiçekleri çok güzeldi...






Ablamın yılsonu gösterisine gittim














Yılsonu gösterimden kareler...







Bale resimlerimi de unutmayayım...



İşte yeni aile fotoğrafımız

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hande abla kurtuluş abi maşallah allah analı babalı büyütsün hande abla sana çok benziyo maşallah çok güzel yerim onun butlarını:] ipek her zaman gibi fıstık ablası onu da yer bale kıyafeti çok yakışmış çok güzel bi aile olmuşsunuz yününüz hep gülmesi dileğiyle sizi çok seviyorum ben nesrin