27 Ağustos 2013 Salı

Dayımız evlendi!


Dayımın düğününe gitmek üzere anneannemin diktiği gelinlik ve güzel örgülü saçlarımla hazırım. Gerçi bu resim çekildikten sonra küçük bir kaza geçirdim, merdivenlerden düştüm, kolumun ağrıması üzerine annem ve babam dayanamayıp beni hastaneye götürdüler ve film çektirdiler. Neyse ki önemli bişey çıkmadı. Bir hafta önce İstanbul'daki düğünde ise hastaydım. Bu aralar iple çektiğim özel günlerde hep bişeyler olup duruyor bana. Hastanedeki teyzelerin dediği gibi nazar boncuğu mu taksam acaba?

 Dedemin melekleri

 
Düğün öncesi aile hatırası :-)

 Mina ve ben Elif ablamı ve Noyan dayımı gelin odasında ziyaret ettik.

 3 gelin ve bir damat :-)


Noyan dayıııııııı!!!!

Düğünden sonra İdil'le biraz eğlendik...

Adana çok sıcakmış...

Yemek yiyeyim daha düğünde oynayacağım...

Çok yoruldum, babamın kucağında uyuyakaldım. Bahar mı? O çoktaan arabasında uyudu bile :-)

Hiç yorum yok: