29 Ağustos 2013 Perşembe

Geziyoruz, görüyoruz


Mayıs ayında Kapadokya, Adana, İskenderun gezdim. İşte gezilerimizden bazı kareler
 
 Kapadokya yollarında mola...

 Hacıbektaş'a gittim...

 Kapadokyada kaldığımız pansiyon, yer sofrasında resim yapmak çok keyifli...


 Mağara pansiyonumuzun avlusunda...

 Son balona son dakika yetiştik...

 Babam ve biz...

 Perilerin evine gezmeye gittik. Tinkerbell nerelerde acaba?


 Tinkerbell'in evi burasıymış, etrafta peri tozları gördüm. Onu kapıda bekliyorum...


 Sıcakta yorulduk, biraz dinlenelim...

 Avanos'ta Kızılırmak kıyısında yemek yedik...

 Yeraltı şehrine iniyoruz, çok heyecanlı. Buz devrindeki dinazorlar var mı acaba?

 Amma uzamışım, kapının boyu benim kadar!

 Ortahisar kalesinde akşamüstü...

 Kaleye bir bakalım bakalım...

 Annem ve ben...

 Elif ablaların köyünde dama çıktım...

 İskenderinda önce deniz keyfi...

Sonra Nehir'le yemek keyfi.
Bu arada Bahar'ın annemin yanında taşıdığı kutu kutu bebek mamasının yüzüne bakmayıp Antakya mezelerini ham ham diye yediğini buraya not düşmek isterim :-)

Nehir'le gerçekten çok iyi anlaştık. Ama o İskenderun'da kaldı ben İstanbul'a döndüm :-( Keşke tekrar görüşebilsek....
 Tuz gölü


Hiç yorum yok: