18 Eylül 2013 Çarşamba

Kardeşçe aylar...


 
Epey konumuz birikti hemen anlatalım:
 
Önce Bahar'ın sözlüğü:
 
Abba ge
Adda
Ayi (ayı)
Vobo (lavabo)
Atti
Ditti
Bu (su)
Şş (su)
Anne
Babaci (babacığım)
Dede
Ayda (Haydar)
Del gel
Dodi ( gönül)
Asc aç
Ba ( balık)
Bo (top)
Ebi (elbise bisküvi)
Meme
Mamma
Momon (balon)
Nomnom (dondurma)
Dudu (dur dur!)
Eee ee (uyku)
Eyi (erik)
Eddidu (eskici)
 
İpek'in de kendine has sözlüğü yaşına uygun devam ediyor:
Kemik ilacı: süt
Söyleme kanalı: radyo
Mototislet: ne var yani dilim dönmüyorsa? Yıllarca sallate dememle uğraştınız şimdi de mototislete taktınız!
 
 
Bahar:
Yürümeye başladığımdan beri özgürlüğümü ilan etmiş durumdayım, beni engellemeye çalışanlara çok sinirleniyorum. İstemediğim bişey olduğunda kafamı sağa sola vuruyorum, geçenlerde biraz abartmışım kafam yarıldı :-(
Bebeklerle oynamayı onlara mama yedirmeyi çok seviyorum. Bir diğer sevdiğim şey ise ablamın kurduğu oyunları bozmak, özellikle legoları bozmaya bayılıyorum. Annem o yüzden bize yapboz kardeşler diyor. Ha bir de bana bovling topu diyorlar. Çünkü herşey yerde dağınık daha iyi öyle düzenli durmalarını sevmiyorum hemen gidip dağıtıyorum.
Elbise giymeyi çok seviyorum, saçıma tokaları takıp koluma bilezikleri de taktım mı başlıyorum beğenileri beklemeye. Kimse bişey demezse de kendi kendime ayyy ayyy demesini biliyorum.
Telefonu elime alır almaz alo alo diyerek evin içinde dolaşıyorum.
Banyo yapmaya bayılıyorum, çıkartmaya çalıştıklarında kıyameti kopartıyorum.
Çapulculuğu 1 yaşımda öğrendim, tencere tava sesi duyunca heyecanla el çırpıyorum.
Nay nay çalınca oynamaya bayılıyorum elime mendil alıp tey tey bile yapıyorum.
Kendi bestelerim olan iki şarkının sözlerine de burada yer vererek sözlerimi sonlandırayım:
Dodi nono di, dodi nono di
Bıcı bıcı aaa, bıcı bıcı aaa
 
 
İpek:
Bu aralar insan vücuduna takmış durumdayım. En büyük hayalim midemi görmek! Ayrıca kandan alyuvarlar çıkartıldığında ne renk olacağını çok merak ediyorum. Enzimlerle ilgili sorularımı annem sessizlikle geçiştiriyor, biyoloji bilmiyor mu ne?
Bir sürü arkadaşımın süt dişleri çıkmaya başladı, benimkiler de tık yok. Çok bozuluyorum bu duruma. Kendim sallamaya çalıştım ama Neşe abla daha vaktin gelmediğine beni ikna etti. Yoksa ben bilirdim o dişleri çıkartmasını :-)
Evcil hayvan istiyorum ama annem babamla yaptığımız planlara sürekli engel oluyor. Halbuki ben evde balık, kuş, fare, kedi, köpek... beslemek istiyorum!
 
 
 

 Babaannem, dedem ve ben

Çirkin oldum 


 Merhaba

Bıcı bıcı çok güzeldi, keşke biraz daha kalabilseydim... 

Ceee!! 


 İzin verseniz de şu kitapları biraz karıştırsam...
 
 
 Gönül ablamız ve biz
 
 Tey tey...
 
 
 Çiftetelli kıyafetleri bana yakışmış mı?
 
 Gülen baykuş
 
 
 Dedem bize salıncak kurdu
 
 
 Arada uyuduğum da oluyor...
 
 
Yürümeye çalıştığım günlerden bir hatıra


Okulda pizza yapıyoruz 


 Bütün kızlar toplandık
 
 
 Annem ve ben
 
 
 Bu da emeklediğim günlerden bir hatıra
 
 
 Mezurayı aldım, ölçü alacağım.
 
 
 Dodi ve ben
 
 
 Anneannem ve ben
 
 Babaci ve ben
 
 
 Sözkonusu olan addaya gitmekse hiç sıkılmam beklerim
 
 
 Gözlüklerim yakışmış mı?
 
 Eteğim yakışmış mı?
 
 
 Sessiz olun bebe eee yapıyor
 
 
 Babalar ve kızları
 
 Bisikletimi çok seviyorum
 
 Fışkiyeyi ben aldım
 
 
 Çiftlik evini kurduk oynuyoruz.


 Moda sahile çadır kurduk


 Salıncak çok keyifli
 
 
 Öykü ve ben
 
 Piknikte İrem'le kendi soframızı kurduk
 

 Kayalıklarda baba kız sohbet ediyoruz
 
 Nay nay açacağım
 
 Bebek firarda
 
 
 Hadi sallayın
 
 
 Kuşlara yem verdik
 
 
 Midem bozulup hastaneye gittiğimizde serum taktılar, serumun bitmesini beklerken...

 Büyük ayı, küçük ayı ve ben
 

 Mösyö şaşa ve ben
 
 
 Günaydın...
 
 
 Balkonda cıbı cıbı keyfi...
 
 
 Ah dede ve ben
 
 
 Hadi adda gidelim...
 
 
 Ulaş Boran'ın doğumgününe gittim.


 Çevreci çocuk yarışmasında...
 
 
Emel ablamın doğumgünü.

Hiç yorum yok: