19 Aralık 2007 Çarşamba

Yaşasın Bayramlar!


Dün gece annemin rüyasında bir sürü kişi ile tanıştım. Çoğu doğduktan sonra tanışma şansım olamayacak kişilerdi. O yüzden annemin rüyasında tanıştım onlarla. Mesela annemin anneannesi, babaannesi ve dedeleri vardı. Gözlerim benim dedemi de aradı ama onu göremedim. Ama onunla da önümüzdeki rüyalardan birinde tanışacağım eminim. Annem bu kadar kişi ile tanışmamın nedeninin bayram olduğunu söyledi. Yarın bayrammış. Bütün aileler bir araya gelir bayramlaşırmış. Özellikle dedemin babasını çok net hatırlıyorum. Yattığı yerden doğrulup annem ve bana çok güzel gülümsedi. Anneme "benim ipek kızımın da kızı mı olmuş" dedi. O kadar sıcak söyledi ki bu dondurucu İstanbul soğuğunda annemin de benim de içimiz ısındı.... Büyük anneanne basma elbisesinin ceplerine doldurduğu şekerleri beni bir köşeye çekerek verdi. "Eskiden annene de böyle şeker saklardım, şimdi artık sıra sende, bol bol ye" diyerek kafamı okşadı. Diğer büyük dedemiz çok güzel bir bahçeden çok güzel erikler topluyordu benim için. Büyük babaannemiz ise "seni de gördüm ya çok şükür, bu da kısmetmiş" diyordu bana.
Hepsi ile bayramlaştım, onlar da bana sarılıp, öptüler, kafamı okşadılar. Hepsi de bana çok güzel hediyeler verdi.
Şu bayram ne güzel şeymiş...

1 yorum:

buyulubahce dedi ki...

Yani ne diyeyim, ağlattın beni. Ama senin yüzün hep gülsün e mi güzel kızım...