7 Aralık 2007 Cuma

Bu bahar benimle beraber gelecek!

Bu aralar sürekli yağmur yağıyor. Daha doğrusu yağıyormuş annem öyle diyor. Sürekli bana "bak duyuyor musun, bu yağmur sesi" diyor ama ben tam anlayabilmiş değilim yağmur sesini. "Senin bana pıt pıt vurduğundaki ses gibi yağmurun da cama vuruşu" diyor annem... Yağmur'un en güzel tarafı sesi imiş, bir de görüntüsü, bazen de beraber yürümesi.
Ben aranızda olduğumda da yağmur yağacak. Ama daha önemlisi bahar benimle beraber gelecek. Ben yağmurla hemen değil belki ama güneşle bu bahar tanışacağım. Havayla, suyla, denizle, toprakla, ağaçla ve tüm güzel dünyayla... Evet, kesinlikle güzel dünyayla...



1 yorum:

Lara Turan dedi ki...

Cimcime'cim, ben Lara. Seninle bu hafta sonu tanıştık, beni hatırladın mı? Blog'umda sana da yer verdim. Ha bir de, küçük dayına söyle, ona meydan okuyorum. http://www.laraturan.blogspot.com/
Sevgilerimle