10 Aralık 2007 Pazartesi

İsim istiyoruuuuum!


Niye mi mutsuzum, söylememi ister misiniz?
Tamam cimcime de çok güzel. Ben zaten cimcimeyim. Ama ismim Cimcime olamaz ki! O yüzden bir isme ihtiyacım var. Annemin ve babamın bir listesi var ama karar vermeden önce size de sormak isteyip istemediğimi sordular. Ben de sormak istedim. Biliyorum bu çok zor bir iş ama siz yine de beni düşündüğünüzde aklınıza gelen ismi bir yazıverir misiniz?
Şimdiden çok meraklandım, gelecek önerileri heyecanla bekliyorum.

3 yorum:

buyulubahce dedi ki...

İpek, Billur, Sevi, Mine, Defne, Bahar, Fulya, Esi, Nudem...

Haaa bir de Sitare ama onu dayıların hiç beğenmedi :)))

Adsız dedi ki...

Defne, Aylin, Zeynep, Selin, Ceyda, Ceren, Berfu, Elif, Bahar, Çiçek, Başak, Burçak, Deniz, Deren, Esin, İpek, Eser, Aydan, Yasemin, Esra, Banu, İrem, Seda, Melike, Ezgi, Sibel, Ayşegül

Adsız dedi ki...

tabii ki Nisan.annem babam eğer kız olsaydım bana Nisan adı koyacaklardı.Neredeyse bana bile Nisan adı vereceklerdi.