17 Ekim 2011 Pazartesi

3,5 gelip geçerken...


3,5 yaşım gelip geçerken annemin unutmayıp not aldıkları:

Pamuk Prenses oyununun müziklerini dinliyorum, kötü kraliçe bağırıp duruyor, "en güzel benim en güzel benim" diye. En sonunda dayanamadım:
Kraliçe ne konuşmuştuk seninle? Sen de güzelsin pamuk prenses de. Ben güzelim ben güzelim demek yok!

***

Anne karpuz yere düştü verir misin?
Hangi karpuz?
Hani şu sünger, altı yeşil üstü kırmızı, çekirdekli, yumuşak ama yenmeyen, banyoda üzerine
şampuan döküp yıkandığımız karpuz...

***

Ben Nevzat abiyi sevmiyorum!
Ama sana bir süprizi varmış
Nevzaaaaaat, Nevzaaaaaaat, nerdesiiiiin...

***

Bana mı gülüyorsunuz? Çok tatlıyım diye mi gülüyorsunuz?

***

Tam tiyatronun ortasında çişim geldi, babam beni tuvalete götürmeye çalışınca tutacağıma onu ikna ettim, ama baktım tutamıyorum başladım oyunun ortasında bağırmaya:
Arkadaşlaaar başka çişi gelen yok mu? Ara verilsin tuvalete gidelim!

***

Lokantada yan masada oturan bir amca beni kaçıracağını söyleyince doğru babama koştum ve dedim ki:
Baba polisi ara beni kaciracaklar!

***

Eşek arısı var ama at arısı niye yok?

***

Çizgi film izlerken yorum yapmayı ihmal etmiyorum:
Bak şimdi bak bak, hiç oraya çıkılır mı, düşeceksin

***

İpek ne yapıyorsun?
Çorba pişiriyorum.
Kimin için?
Yaramaz Şirin Hüseyin için.
Ben de tadına bakabilir miyim?
Olmaz bu zehirli zehirli...

***

İpek tombalina'yı izlemek ister misin?
Tombalina mı? Öyle bir kahraman yok ki! tambelina tambelina...
....

***

Deniz kenarında bir ablanın yakaladığı balıkları görünce dayanamadım gittim plastik balığımı getirdim ve dedim ki:
Benim balığım İngilizce konuşuyor!

***
Bana gülümseyen yabancı insanlara ya da anne babamın arkadaşlarına surat asıyorum, annem bu durumdan çok rahatsız ve onlara sürekli mazeret uyduruyor, artık suratımı astıktan sonra mazeretimi ben kendim söylüyorum:
Uykumu alamadım da ondan böyle huysuzum


Ceeeee!!!




İkimiz de prenses olmuşuz di mi Öykü?





Oyun parkına bayılırım!





İyi Cüceler Kitabevi'ni çok sevdim.






İyi Cüceler'deki evi de çok sevdim...






İyi saçlar çim kafa...





Yıldız kız oldum ben





En güzel çiçekleri toplayalım Güneş...





Korkunç bir kediyim ben!





Cicilerim yakışmış mı Emel? (İstersen Yaramaz Şirin Hüseyin Amca'ya da sorabilirsin:-)





İyi ki doğdunuz annelerimiiiiz!






Bekle bizi Ada, biz geldik!





İdil'le deniz kenarında güzel güzel oynadık





İdil'in uykusu geldi.





Kendi yaptığım limonatayı içmek çok keyifliymiş





Ada'da çok eğlendim.





Marmara Adası Hatırası, kızlar ve kızları...






Süslendim püslendim doğumgününe gidebiliriz.





Şu palyaçodan saklanmam lazım...





Bu kutuyu öyle bir yere saklamalıyım ki Yaramaz Şirin Hüseyin Amca bulamasın...






Çimenleri toplayıp yemek yapacağım...






Gezmeye gidiyoss...





Keşke havalar hep güzel olsa...






Hep yaz olsa, hep tatil olsa...





Güzel manzaraları hiç kaçırmadık





Babamla da bir poz...





Tatilde yağmurlu günlerde de keyifli vakit geçirdim...





Biz hazırız balıklar gelsin artık!





Gökova Körfezi, annem ve ben...





Gökova Körfezi, babam ve ben





Anne gel sana nasıl yüzüleceğini göstereyim...




İstanbul bizi özlemiş, İpek nerede anne baba nerede diye ağlıyormuş...

Hiç yorum yok: