15 Temmuz 2011 Cuma

Birikmiş aylar...

Uzunca bir ara oldu. Bunca ay çok daha fazla şey oldu ama bu kadarıyla idare edeceğiz artık:
Babamla telefonda konuşuyoruz:
-Baba hemen gel
-Tamam kızım yoldayım geliyorum
-Hayır babacım yoldan değil kaldırımdan gel

Televizyon seyretmemin önüne her tür engeli koymaya çalışan babam bir sürü şart koşuyor:
-Daha yüzünü yıkamadın kahvaltını yapmadın pijamalarını çıkarmadın, öyle tv izlenmez!
-Baba bıdı bıdı yapma

Annemin bana sürekli bişeyler öğretmeye çalışmasından sıkıldım:
-Anne! Ben senden daha iyi biliyorum!

Poyraz'ın benim kreşteki ilk günlerime dair izlenimleri:
-Anne biiyor musun, ben ipek'in bir çocuk olduğunu düşünmüyorum
-neden
-Bence o gerçek bir cadı
-neden? ne yapıyor ki?
-sihirli gibi bişey
-nasıl yani?
-çığlık atınca sınıfta herkes taş kesiliyor, ama yine de o benim arkadaşım!

-ipek kahvaltıda omlet mi istersin haşlanmış yumurta mı
-haşlanmış olmet istiyorum

Annem yine şunu yapabilirsin, bunu yapamazsın deyip duruyor, dayanamadım ve dedim ki:
-anne uslu durabilir miyim?

-Ben kazandım, ben kazandım, ben üçüncüyüm, sen de ikinci... (ben üç yaşındayım ya, en iyi şey
üçüncü olmak!)

Babamla yüzme yarışı yapıyoruz, baktım ben kazanamayacağım:
-Baba beraber kazanalım mı?




Annem ve ben...








Babam ve ben...



Assos'ta sabah gezintisi...





Gökçeada Tepeköy'de anneannem ve ben





Gökçeada Zeytinli'de babam ve ben...








Deniz kenarında meyve keyfi...






Balık kız İpek!





Yüzmeyi çok sevdim!







Biraz krem sürelim de yanmayalım








Sahilde oynamak çok eğlenceli





Tatilde çok yoruldum, arı mayama sarılıp uyudum.





Nesrin ablam bir sürü fotoğraf biriktirmiş, işte onlardan bazıları:





Nesrin ablam, canan ablam ve ben...




İpek omuzlarda!




Baba patatesleri yıkadım, şimdi ne yapacağım?







Küstüm...





Canan ablamla büyük ayı küçük ayı okuyoruz...






Elbisem yakışmış mı :-)







Defne ve ben, yaramazlık yaparken...






Şimdi de karşınızda eğlenceli şarkıları ile İpek!







Bu resim taa geçen seneden, Nesrin ablam ile tanıştığım ilk günden kalma...




Tuluğ bana peri kızı elbisesi dikmiş, keşke her gün onu giysem...






Çimenlerde oturmak çok keyifli...







Diş macunundan yıldız çıkmış mı bir kontrol edelim bakalım.







Cezveleri de aldım, şimdi gürültü ve müzik zamanı!






Uğurböcekli pastayı bulmuşken doğumgünü kutlayalım dedik...





Sepetimiz hazır, pikniğe gidebiliriz.






Oyuncaklarımı yalnız bırakmak istemedim, ben de girdim sepete...






Krep yaparken meşgul etmeyin lütfen!







Biraz daha büyürsem üzerime tam olacak!





Hoşçakal anne, ben okula gidiyorum!






Öykü ile tiyatroya gittik






Babam ve ben...





Annem ve ben




Doğumgünü ne zaman başlayacak? Beklemekten sıkıldım...





Biraz da Öykü ile bekledik. Anneannem bize aynı elbiseden dikmiş!






Kelebek perisi oldum ben, Oya teyzeme teşekkürler :-)








Herkes objektife bakıyor, Öykü'yle ben ise birazdan yiyeceğimiz pastaya...






Doğumgünüme Nesrin ablam da geldi








Pamuk prensesli doğumgünü pastamız da çok güzeldi doğrusu...








Babalar ve kızları






Şirinler pastası!











Bu şeker çiçekler de çok lezzetliymiş...






Bilgehan ablam bana yapboz almış...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

fıstık ipeğim benim gene yakmışsın ortalığı ilk resminde çiçek prensesi gibisin maşallah sana ailecek yine çok güzelsiniz alt yazılar yine çok iyi. haşlanmış omlet çok iyiydi;)) çok güldü ablaların, sizi kocaman öpüyoruz.