17 Mayıs 2010 Pazartesi

25. ve 26. aylarım

Annem penceremin güncellenmemesinden şikayet edenleri, yapamıyorsa bu işe talip başka editörler olduğunu duyunca hemen güncellemeleri yaptı. Yaptı ama iki aylık maceralarım birikmiş oldu.
Önce birkaç anekdot ve söz, sonra da bolca resim;

Elde iki tabak üzerinde fincan, içlerinde mutlaka kaşıkları ile bilgisayar başında çalışan annenin yanına gelirken: Anne al çay pişirdim, kahve pişirdim.

Bu aralar tek başıma oturmaktan korktuğum arabaya yaklaşırken: Baba koykcak bişey yok, ben burdayım.

Yemek yemediğim için bana küsen ananemi bir yolunu bulup konuşturduktan sonra: Anneee, anane bayıştı, konuşuyooooo!

Havalar ısındı sürekli geziyorum alışmışım sormaya, ayağıma takılan çantaya da soruyorum: Çanta nereye gidiyos?

Elimde tabağım çatalım bıçağım, bebeklerimi oturtmuşum yanıma: Çocuklar kafaltı hazırlıyom, kaşa kestim, zeyti kestim, eppek kestim, mumuta pişidim.

Artık sıralarını bile ezberlediğim müzik cdlerinden biri çalarken: Bak şimdi ne çalcak? Nemizin çalıyo (daha dün annemizin...), selam ediyo çalıyo (postacı...), atem tutem çalıyooo



Ceeeeee!!!

Ağaçları ne renk yapsam acaba?


Ben resim yapıyom...


Annem ve ben...


Dinocuğum, canıııım!


Oyalamayın beni kardeşim, araba park ediyoruz burada.

Poyraz'la Harikalar Sahili'nde yola çıktık...


Bu kaydırak çok güzelmiş.


Ben de onun gibi dans edebilirim...


Oooo, ne kadar büyük bir dinazor!


Burayı niye kapamışlar acaba?


Mamutun tepesindeyim, gördünüz mü?


Bu çarpışan araba çok güzelmiş.


Meyaba Çakı, nasılsın?


Meyaba tıytıy, nasılsın?


Baak, İpek dinazoya biniyo!


Dinazorun içinden İpek çıktı!


Harikalar Sahilinde çok eğlendim.


Poyraz'la kum oynadık.


Kabuk yiyip kayyu seyrediyorum, kimse dokunmasın...


Meyaba ayı, nasılsın?

1 yorum:

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

çok tatlı kızınız maşallah :)