17 Mart 2010 Çarşamba

Tam iki yaşındayım!

Bol resim, az yazı... Ve bol doğumgünü!

Hadi kurtkuzu herkese ceeee de

Hazır mısınız? Başlıyoruz!

İyti dodu ipe!

İyti dodu öytü!

Anane, ipe, doğumgününün başlarından bir kare...

Anne, anane, biz!

Noyan dayı ile biz, gördünüz mü dayımın ismini tam olarak söylüyorum...

Anne, baba, öytü, ipe...

Bütay, özü, öytü, ipe...

İyi ki doğduk, böylece herkesi güldürdük...

Evet hazırım, üflüyorum...

Tekrar üfleyeceğim!

Annem, babam ve ben... Şu mumları tekrar bir üflesem...

Doğumgünümden kocaman bir aile fotoğrafı

Babam doğumgününde melekleri ile. İyi ki doğdun babacığım!

İstek parçanız var mı?

Ben kendi kendime giyinebilirim.

İrem, Ezgi ablam, ben yapboz başındayız...

Öykü bak sana kare çiziyorum

Çizmelerimi giydim, çantadan bozma şapkamı da taktım, yeni maceralara yol alabilirim...

1 yorum:

Defnesuyum dedi ki...

Maşallah çok tatlı bir kızınız var allah sahibine bağışlasın. Yüzü kadar bahtı da güzel olsun inşallah..

Defnesuyum.blogspot.com