15 Eylül 2009 Salı

18. ayım

İpek Sözlüğü:
anne, baba, labla (abla), abi, dede, tidi (teyze), banyoo (banyo ya da deniz) bayak (bayrak), bayak (bardak), gapka (şapka), aya (ayak), mama, ayde (aydede), ayı,böcü (böcek), naynay, tedi, kayga, aç, gel, oyda (orda), bak, nenne (ninni), bebiş, döde (gölge), cıyo (acıyor), uuuyoo (uçuyor), cici, naaan-naan (araba), atta

ya bu (işte bu), yamu yayoo (yağmur yağıyor), kayga kayga gak didi (karga karga gak dedi)...

***
Saçım, kaşım, gözüm, burnum, ağzım, dilim, kulağım, elim, ayağım hepsi nerede biliyorum. Şarkı söylemeyi, dans etmeyi, kitaplarımı okumayı, yürümeyi, koşmayı, suyla oynamayı çok seviyorum. Suyla ve kumla oynamak özellikle çok zevkli.

Ceeee!!!

Çok uğraştım ama denizdeki su boşalta boşalta bitmedi.


O kadar çok suda kaldım ki ayaklarım buruş buruş oldu.


Deniz kenarında güneşlenirken kitap okumak ne güzel bişeymiş... Sıkıldıkça banyoo banyoo diye denize koştum...

Tatilde akşamları hep böyle uyudum...



Çok yakışmış di mi?



Döksem de saçsam da kendim ne güzel yiyorum işte!


Bunun içindeki fotoğraf makinası nereye gitti acaba?


Biraz büyüyeyim, ben de Tavşan Adası'na yürüyeceğim...


Şark köşesinde bana yer ayırmışlar, gittim oturdum...


Ağaca tırmandım, ağaçkakan oldum.


Anneannem gelse de yine gezmelere gitsek...


Baak, benim bornozum var!


Ben soruyorum, babam gösteriyor. Kitaplarımı çok seviyorum!

Hiç yorum yok: