18 Ağustos 2009 Salı

17.ayım


Yamu yayoooo (yağmur yağıyor), döde döde (gölgem, gölgem) bu aralar ağzımdan düşürmediğim şarkı sözleri. Bir de tekerlemem var: anne baba baba anne. Kaygaaa ve tediiii demeye devam etsem de eskisi kadar eğlenmediğim için çok istekli değilim. Helikopter ve uçaklara bayılıyorum. Kitaplarda veya gökyüzünde gördüğümde uuuoooo (uçuyor) diyerek heyecanlanıyorum. Parmak uçlarında yürümeyi çok seviyorum. Boyum daha da uzayana kadar böyle idare edeceğim. Müzik dinleyerek dans etmeyi çok seviyorum. Artık süt içerken nazlanmıyorum ama süt içip yemek yemediğim çok oluyor. Hayatta herşey bir anda olmaz ama di mi?

Süt demişken akşam ışıklar kısılıp uyumaya hazırlanırken annemi mama meme memi diyerek kandırmaya çalışsam da bir işe yaramıyor. Ben de ısrar etmiyorum.

Akşam annem eve gelince kucağına atlayıp akka akka diyor, başarıya ulaşıp addaya gitmezsek kıyameti kopartıyorum. Eve döndükten sonra da montumu alıp akka akka diye şansımı tekrar denesem de gece oldu artık uyuyacağız dendiği için çabalarımdan vazgeçiyorum. Gece akkaya gidilmez mi yani?


Ceeee!!!


Sanatsal çalışmalarım devam ediyor.


Bıraksalarda akşama kadar sokakta oynasam...



Mumları benden başka kimse üflemesin, kıyameti kopartırım!


Anneciğim doğumgünü hediyeni beğendin mi?



Ayooo, beni mi aradınız?


Fotoğraf makinasını bunun içine saklıyorlardı galiba.


Emel teyze ve Hüseyin amca gelince öyle çok eğlendim ki gece yarısına kadar uyumamakta direndim...



Bi rahat rahat gazete okuyamayacak mıyım?


Salıncakla kandıramazsınız, ben de şu kocaman kaydıraktan kaymak istiyorum...



Bir sepet ipek...


Temiz hava, bol gıda...


Tutmayın beni, ben kendim gezebilirim!


Dişlerim çok kaşınsa da gülmeyi başarabiliyorum...




Bundan tam sekiz yıl önce Ender amca anneme ve babama yukarıdaki hediyeyi vermiş.




Bu yıl da Ender amca bize yukarıdaki mutluluğun resmini hediye etti. Anneme, babama ve tabi ki bana nice mutlu seneleeeeer!!!

1 yorum:

YAPTAT dedi ki...

Seçkin ve özenli bloğunuza Link Avcısı "Melek Anne ve Çocuk Grubu Blogları" arasında link vermiştir, selamlar.