20 Temmuz 2009 Pazartesi

16. ayım

Ben artık 16 aylık koccamaaan bir kız oldum. Herşeyi kendim yapmak istiyorum bu yüzden. Yatağımdan atlayabiliyorum. Yolda kendi başıma yürümek istiyorum. Elimden tutmasınlar, peşimden gelmesinler istiyorum. Bebek arabasında ya da kucakta gezmektense yürümeyi tercih ediyorum. Yerde bulduğum ilgi çekici şeylerle anneme çaktırmadığım sürece oynayabiliyorum. Kendi kendime yemek yemek istiyorum. Zaten alt iki azı dişimin de çıkması ile 12 dişim oldu. Daha ne olsun!. Hayvanları çok seviyorum. Bu yüzden babam bana iki tane kaplumbağa aldı ama annem daha çok küçüğüm diye kaplumbağalarımı Umut abiye hediye etti. Ben kocaman oldum diyorum o küçüksün diyor. Acaba ne zaman yeterince büyüyeceğim?

Ceeee!!!



Yaz geldi, çiçek açtım...


Az kaldı, okuma yazmayı da sökeceğim...

Esin abla ile dolaştık, oynadık...



Kuzenlerim ve ben...


Şu rafta gördüğünüz oyuncaklar az sonra yerde olacaklar...


Kaan amcanın düğününe gittik.


Ateş biraz kenara kay da kardeş kardeş oturup nikahı izleyelim...


Benim balonlarım vardı...

Mahir'le birkaç saniyeliğine ateşkes imzaladık, tokmakları paylaştık...

Ankara da çok sıcakmış...


Ben artık büyüdüm, kendi kendime gezebilirim...


Anıtkabir'i gezdim...


Şşt asker abi bir bakar mısın?


Annemle bu heykeli çok sevdik. Hemen önünde fotoğraf çektirdik.


Babalar günün kutlu olsun babacığım...

2 yorum:

Şenay- Doğam dedi ki...

Allah seni ailene bagıslasın mınık melek.. çok guzelsın..masallah kızıma..

Sevgıler..

cimcime'nin penceresi dedi ki...

Mesajınızı yeni gördüm
Teşekkürler...
Cimcime İpek'in annesi...