23 Haziran 2009 Salı

15. ayım

Yürümeyi hızlı bir biçimde söktükten sonra hız kesmeyip devam etmeye karar verdim. Koşuyorum tırmanıyorum, canbazlık yapıyorum. Koltuklarda zıplanmayacağını, oturulacağını söyleyen anneannemin hatırı için on on beş saniye oturduktan sonra yukarılara doğru yolculuğum devam ediyor. Sandalyelerden güzel merdiven oluyor. Bu çalışmalarım sırasında zaman zaman kazaya uğrasam da hiçbir zorluk beni yıldırmıyor.

Tedi hala en gözde kelimem. Diğer kelimelerimden bazıları şöyle:

Kaga (karga)

cici (civciv)

papapa (papatya)

bool (top, yani gol)

abba (abla)

anne

baba

abiyyaaa (abi ya!)

mamma (daha çok su anlamına geliyor)

Innn (bütün motorlu taşıtlar)

İsimlerini söyleyemesem de havyanlar aleminin neredeyse tamamını size resimlerle anlatabilirim.
Göz kırpmayı, dil çıkarmayı, kulağımı burnumu göstermeyi biliyorum.
Naynay yapıldığında oynamayı, alkışlamayı, tempo tutmayı seviyorum. Televizyon kumandası, anahtarlık ve anahtarlar, cep telefonu, suluk, ayna, en sevdiğim oyuncaklarım.
Süt ile aramızdaki buzları kısmen kırsak da protokoler ilişki sürdürmeyi tercih ediyorum. Belli mi olur, her an ilişkimi kesebilirim.
Dondurmayı ilk birkaç denemem de çok sevmesem de şimdi külahla yemeyi seviyorum.

Bu ay geciktiğim için bazıları 16. ayımdan buraya kaymış olabilir, artık anlayışla karşılayıverin...



Şişeyi de alıp kaçtım, beni yakalayamazsınız!


Daha mayıs ayının ortasındayız, su soğuktur, girmesek mi?


Bu deniz dedikleri keyifli bişey galiba...



Kumsal, en az deniz kadar keyifli...


Bahar ablam ve ben...



Bütün duvarları böyle camdan yapsalar da dışarıyı rahat rahat seyretsem...


Alışverişe başlayabiliriz ama hangi reyonları gezeceğimize ben karar veririm, baştan söyleyeyim...


Alaçatı'ya gittim. Sıcaklayınca masaya oturup dinlendim.



Bunlar tedi değil bıık...


Çok gezdim, çok yoruldum, arabada mışıl mışıl uyudum...



Boğaya deh desem gider mi acaba?

Kuşlara yem attım, ben onlardan kaçmadım, onlar da benden kaçmadı...


Kumla oynamaya bayıldım...



Tıngır mıngır, tıngır mıngır, çevremize verdiğimiz rahatsızlıktan dolayı özür dileriz...


Atlı karınca dönüyor, dönüyor...


İlk düğünüme gittim. Koray amca ve Özgü teyzenin kucağına çok yakışmışım di mi?


Oya teyze ile sabaha kadar dansedecektik ama benim uykum geldi.


Salıncakta hem eğleniyorum hem de kemer üzerinde araştırma geliştirme çalışmaları yapıyorum...



Balonları çok sevdim...

Anneannem ve ben...


Annem ve ben... Babam ve ben...

2 yorum:

minik kuzucukkk yasmin suuu dedi ki...

o koca koca bakan gözlerini yerim senin tatlı cimcime, mayonda cok yakışmış,
seni öptük ,

yasmin su & yasemin

cimcime'nin penceresi dedi ki...

Mesajınızı yeni gördüm. Ben de Yasmin Su'yu öpüyorum...