14 Ekim 2008 Salı

7. ayım

Artık emeklemeye başladım sayılır. Kollarımı da kullanarak ilerliyorum. Ama bir iki adım... Hemen yorulup düşüyorum. Minder, yastık hiçbir engel beni yolumdan alıkoyamıyor, parkelere emin adımlarla dinlene dinlene ulaşıyorum! Üst dişlerim geldi gelecek diyoruz ama hala ortada yoklar. Alttaki iki dişim ile idare ediyorum. Tutunup kalkma çalışmalarım devam ediyor. Dizlerimi dövmeyi öğrendim. Eğlenirken de yapıyorum, sinirlenip ağlarken de... Bir de fış fış kayıkçı var tabi. Anneannem öğretti, dört ayak üzerinde iken yaylanıp fış fış kayıkçı şarkısına tempo tutuyorum. Bu oyunu o kadar çok seviyorum ki yanımdakilere gülücükler dağıtmayı da ihmal etmiyorum. Guk ce oyununu da öğrendim. Ama annem guk deyip de ortadan kaybolup otuz saniye içinde dönmezse basıyorum yaygarayı. Elime geçirdiğim herşeyle sağa sola vuruyorum, ne güzel sesler dan dun pat küt... Sıkılınca da elimdekini yere atıveriyorum, yere çarpma sesi de çok güzel. Bol çalgılı müzikler çok ilgimi çekiyor, hepsi birbirinden farklı, kulak kabartıp dinliyorum. Bu arada, benden de minik olan kuzenimi merakla bekliyorum...

Ceeeee!

Lütfen konsantrasyonumu bozmayın, emeklemeye çalışıyorum.

Nilgün abla kendi tokasından bana da aldı. Nasıl olmuşum?

Her sabah annemle böyle hazırlanıp anneanneme gidiyoruz.

Gülçin Teyzem ile Uzunköprü hatırası.

Havalar soğuduğu için ne yazık ki artık daha az dışarı çıkabiliyorum.

Bayramda çok cici oldum...

Kuzenim Ufuk abim, Ezgi ablam ve ben.

Babaannem ve melekleri...

Devrim ablamla bayramlaştık.

Hey, buna basınca ses çıkıyormuş!!!
Dali'nin resimleri mi yer döşemeleri mi derseniz, tercihimi ikincisi yönünde kullanırım ben...

Şıp demiş babamın burnundan düşmüşüm...

Boğaz çok güzelmiş.

Bütün gün gezdim çok yoruldum...

Deniz manzarasının karşısına kuruldum, keyfim pek bir yerinde...

Az kaldı, yakında şu parmaklıklara tutunup kalkacağım.

Çok uykum var benim...

Çorabımı çıkarmayı başardım, birazdan tadına bakacağım.

Annemle guk cee oynarken

Beeee, deee, baaa, babbaaa, abbaaaa,... hece çalışmalarım devam ediyor.

Hiç yorum yok: