22 Aralık 2010 Çarşamba

Uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba

Neden neden hikayelerimden sadece bir tanesi:
Anne neden bekliyoruz?
Öndeki kamyon durduğu için
Neden kamyon durdu?
Bilmiyorum
Neden bilmiyorsun?
...
Neden babam arabadan indi?
Kamyonun neden durduğunu öğrenmek için
Neden durmuş kamyon?
....
Anne dur bir fikrim var!
Ne oldu ipek?
Dur sen bekle ben şimdi kamyonu itip geleceğim...


Kelimelerin evrimi:
abigabi - ayakkabızı - arapkızı
nemine - cimcime
elbilese hala elbilese
sallate hala sallate


Benden bir masal:
bir vamış bi yokmuş bir zamanlar bir tavşan varmış bu tavşan bir gün kılara gitmiş orada bir havuç ağacı görmüş, havuçlar

gerçekten çok enteresanmış, hımmm demiş tavşan, sonra demiş ki sizi yiycem.



Nesrin ablam ve ben:
Benim hala Nesrin ablamla bir resmim yok, yerimde durmadığım için fotoğrafımı da çekemediler, ilgilere duyrulur...

Birgün Nesrin ablamla yemek yiyoruz ama aslında ben pek yemiyorum:
İpek yemezsen büyüyemezsin ama
Ablacığım seninle bişey konuşmak istiyorum
Efendim İpek?
Yani ablacığıım...
Evet ipek?
Yani ablacığım ben yemezsem büyüyemem, oyun oynayamam, camdan bakamam, yani ablacağım... İpek ne yapacak şimdi?


Dertlerim:
o kadar uyudum niye büyümedim hala niye büyümedim!
Niye büyüyemiyorum niye, niye baba senin kadar olamıyorum!
Niye kelebek değilim, niye uçamıyorum, niye?
Orta kulak iltihabı olduğum için artık yatarak süt içemiyorum, her akşam yatağıma yatıp soruyorum kendi kendime: Yatarak süt içemezsem, nasıl uyuyacağım napçam şimdi ben napçam?


Ceeeeee!!!!!



Sinopi'ye gittim ama sinopiyi göremedim :-(



Özge abla ile araştırma geliştirme çalışmaları...




Bektaş köyünde keşfe çıkıyoruz...


Çimenlerde yüzerken...



Çimenlerde uçarken...


Dalından elma topladım...




Sinopi'de denize karşı simit keyfi...



Özge Abla ve Dovan Abi ile Karakum'da tünel yaptık.


Hamsilos'ta annem, babam ve ben.


Baba burası çok tehlikeli ben gidiyorum.



Bu ağaçtan ata binmek çok keyifli



Açık hava, bol gıda! Can Teyze ve Sinan Amcanın güzel kahvaltılarından biri...



Çok sevdim ben bu bahçeyi...


Hamak çok keyifli imiş.


Hamakta sallanıyordum kim çağırdı beni yav?


Anne bak neler topladım


Meşe palamutlarından yemek yapıcam


Biraz acı ama güzel armut.


Niye yağmur yağmıyor? Yağmur yağsın ki salyangozum dışarı çıksın...


Püf yapınca uçan çiçek


Bu salıncak çok güzelmiş.


Hadi hadi sen ineksin möö de


Bak baba şimdi bir kubağa çizeceğim.


Şirinler bahçede oynamayı çok sevdiler.


Dovan benim kötü adamım. Hayır hayır, Dovan komik adam. O hep yanlış söylüyo, dırım dırım diyooo, şirinlerin şarkısı öyle değil ki, dırıp dırıp dırııııp....



Kayadibi'ne gittim. Sevim Yenge ile çiçek topladık.


Tuncer amca, bu tavuğa yemek verebilir miyim?


Merabaaaa!!!


Bu mandalinaları ben topladım. Bir de şarkım var: mandale mandale manda manda mandaleeee!!!


Şimdi de mandalinaları yemeye sıra geldi.



Yurdagül Teyzenin çiçekleri susuz kalmış, onları sulayayım.


Ben gırepe bayılırım!

Bakalım gazetelerde neler varmış.

Burası işte Küçük Ayı'nın mağarası.


Buraya basınca çok ses çıkıyormuş...

Bu kitap güzele benziyor...


Büyük Ayı ve Küçük Ayı... Baba sana onların masalını okuyayım...

O kadar seviyorum ki Büyük Ayı ve Küçük Ayı'yı, onsuz uyuyamıyorum.

İşte bu benim atım, adı lakiiii :-)


Babam bana pasta aldığında bana her gün doğumgünü!



Ovabükü'nde açık hava bol uyku...

Aslan hadi, beni denize götür!



Ben sıkıldım, Datça'da gezmek istemiyorum, denize girmek istiyorum!

Ve ısrarım başarıya ulaştı, denize girdim!



Palamutbükü'nde annem ve ben...


Knidos'ta babam ve ben...


Bu taş biraz büyük, kaydırabilir miyim acaba?

Ve yine babam ve ben...

2 yorum:

Pelin dedi ki...

Handeeeee,
Cok pıtırcık olmus bu kızzz..Diyaloglarınıza bayıldım.Bizim başıma bakalım neler gelecek , sabırsızlıkla beklemekteyim..

Özlem Kizir dedi ki...

İpekçim
Ben senin hızına yetişemiyorum be cimcime güzel bir yıl diliyorum sana hep böyle akıllı kız olmaya devam et. Seni çok seven teyzesigilin.