20 Mart 2009 Cuma

Birinci yılımın son ayı...


Ben artık bebek değil, çocuğum! Oyuncaklarım ile oynamayı, kitaplara bakıp gördüklerimi anlatmayı, pencereden dışarı seyretmeyi, kedilerle oynamayı çok seviyorum.

Doğumgünümü geride bıraktım, ben artık 1 yaşındayım. Birbirinden güzel hediyeler aldım. Aldığım en güzel hediye ise doğumgünümün ilk saatlerinde doğan Öykü oldu. Bu nedenle ilk ve son tek başıma kutlayacağım doğumgünümü de geçirmiş oldum.
İşte benim doğumgünüme ortak olan Öykü! Başladık bir kere herşeyi paylaşacağız biz...


Çekmeceleri karıştırmaya bayılıyorum. Özellikle çorap gibi lüzumsuz şeylerle doldurulmuş gözleri boşaltıp kitap ile doldurmayı özellikle seviyorum.

Banyo yapmak güzel de sonrasında şu kat kat giyinme faslı olmasa, yaz gelsin artık!

Evimizin arkasındaki bahçeyi izlemeyi çok seviyorum. Bizim arka bahçede Ali Baba'nın çiftliği var! İnekler, kuzular, ördekler olmasa da tavuklar, horozlar, kediler, köpekler, güvercinler, martılar var. Hatta güvercinler arasında gelip penceremize konanlar bile var...
Bütün çocuklar çoraplarını çıkartır, marifet onu giyebilmekte!
Karşımda deniz, Haydarpaşa var ama ben martıları daha çok sevdim...
Şu sigara içilmez yazısını astık da rahat ettik. Meksel enişte ve babam sigara yasağından sonra ortadan kayboluyorlar arada ama o kadarını da idare ediyoruz artık...
Bu resimde annem yok sanıyorsunuz ama var :-)
İyiki doğdum, iyiki doğdum...
İyiki doğdum ben...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Nice 1'lere nice 10'lara nice 100'lere tatlımm..Çok şekersin keşke görebilsem seni her yanını koparırım :D