12 Mayıs 2008 Pazartesi

2 ayımı bitirdim

Herkesin hayatını çok değiştirdim çook. Mesela küçük dayım artık hayata farklı bir açıdan bakıyor.

Ceeeeee!!!!

Hadi gezmeye gidelim artık çok sıkıldım...



Yine gezmeye gidiyoruz



Anneannemin kucağında mışıl mışıl uyuyorum...



Babaannem, dedem ve ben



Halalarım, kuzenim Ezgi ve ben



Evimizi teftiş turundayım...



Bu yatış pek bir keyifli...


Yalancı memeye ikna oldum sanmayın, iki dakikadan uzun süre ağzımda tutmuyorum, hatta genelde bu yalana pek kanmıyorum...



40'ımda Meksel Eniştem, Burçak yengem, Ateş ve ben



40'ımda büyük hala ile beraber. Saçlarıma ak düşene kadar yaşayayım diye alnıma un sürdüler...

Büyük dayımla Beşiktaşlı günüm...



Şampiyonluk kutlaması, oy cim bom bom...




Bu aralar çok uyumam gerekiyormuş. O yüzden hep uyuyan resimlerim var. Enerjimi gelecek aylara saklıyorum.



Derin uykuda gözüktüğüme bakmayın, bu resimden iki dakika sonra yatağa koyduklarına beni, gözlerimi cin gibi açtım.



Uykudan uyandım ama olsun gezmeye gideceğim ya...

Hiç yorum yok: