14 Mart 2008 Cuma

İpek Emek'ten tüm dünyaya sevgilerle...











İşte artık aranızdayım. Gerçi ne annem ne ben henüz aramızda minicik mesafelere bile katlanmak da güçlük çekiyorsak da bu yeni duruma alışacağız. Alışmak istemediğimde birkaç ınga ile yetiniyorum. O zaman da zaten hemen annemin kollarına gelmiş oluyorum. Siz kaşlarımı öyle çatmış olmama bakmayın, istedim mi çok güzel gülücükler dağıtabiliyorum. Şimdi yapacak çok işim var, o yüzden size sadece birkaç resmimi gönderiyorum. En kısa zamanda büyüyüp hepinizi doya doya görebileceğim....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hoşgeldin İpek Emek,
Kaç gündür bakıyorum ses yok blogda.. Tabii yapacak çok iş vardı biliyorum. Bir sürü sey öğreniyorsun degil mi anneciğinle? Öğrendiğin, yaptığın her yeni şey bizi heyecanlandıracak bundan sonra...
Seninle beraber şaşırıp, seninle beraber güleceğimiz için hepimiz çok mutluyuz.
sevgiyle kucaklıyorum seni...
(şimdilik sanal ortamda, biraz büyü de hoplata hoplata kucağımıza alalım:))

buyulubahce dedi ki...

Küçük kuzu, hoşgeldin aramıza. Küçük pembe bir şeker, pamuk şeker. Adınla yaşa küçük kız, annenle babanla...
Ay pardon, ve de dayılarınla tabi....

Adsız dedi ki...

merhaba cimcime,
ben senin kuzenin ezgi...
sana kucak dolusu öpücükler...
hoşgeldin kuzen ipek...