18 Ocak 2008 Cuma

Artık 7 aylık bir Cimcimeyim!




Artık ben kocaman bir bebeğim. Tam 7 aylığım. Gerçi annem karnına bakıp bakıp 7 aylık mı gerçekten diyor ama evet ben tam 7 aylığım. Bunu ispat ederdim ama kimseyi üzüp erken doğmak istemiyorum. O yüzden bekliyorum 9 aylık olmayı...


Annem ve babam hazırlıkları hızlandırdılar. Benim sayemde evdeki bir sürü gereksiz şeyi attılar. Yeni kütüphane yaptırdılar, benim odamı yaptılar ama bir de boya yapmaları lazım. O yüzden henüz yatağım ve dolabım yok. Onları da önümüzdeki haftalarda almış olacaklar. Olmasa da olur. Anneannemin güzel örtüler diktiği hasır beşiğim var zaten. Ben orada mışıl mışıl uyurum.


Artık geri sayıma da başlayabiliriz değil mi?

2 yorum:

buyulubahce dedi ki...

Cimcimecim sakın şimdi gelme. Dışarısı çok soğuk, üstelik de grip salgını var. Hatta baban bile hasta. Sen şimdi o sıcacık yerde keyfine bak ve kilo almaya bak, çıkınca seni mıncıklicam çünkü :)

Adsız dedi ki...

iki ay mı kaldııııııııııııııı
hey çabuk olun çabuk
geliyorrrrrrrrrrrrrrr