27 Kasım 2007 Salı

Yıldızlarımı topluyorum, bitirince geleceğim...

Siz annemin karnında öylee yan gelip yattığımı sanıyorsunuz... Oysa çok işim var benim. Yıldızlarım var mesela onları topluyorum. Doğacağım gün için biriktiriyorum. Annemi de hazırlıklara başlasın artık diye sürekli dürtüklüyorum... Anneannem de yıldızlar biriktirmeye başladı, battaniyelerim, tulumlarım, cicili carşaflarım var artık benim. Babaannem de yeni yıldızlar biriktirebilelim diye annemi bekliyor. Kuzenlerim var benim, Ufuk, Ezgi, İrem, Ateş, onlar da kendi yıldızlarından bana pay ediyorlar. Büyük dayım hayat dersi yıldızlarını kırpıp kırpıp bana hediye ediyor. Küçük dayım masal kitabı yıldızları biriktiriyor. Annem ninni biriktirmeye çalışıyor. Özgür yengem beni daha sevimli yapacak süprizler biriktiriyor. Özlem teyzem faydalı öğüt yıldızları biriktiriyor. Sevgi teyzem çizgi film biriktiriyor. O kadar çoğaldı ki yıldızlarım... Ama annemin geçen anlatmaya başladığı masalın devamı gelmedi. Onu da heyecanla bekliyorum....
Yıldızlarımı ve sizi çok seviyorum!...

Hiç yorum yok: